Go Back   Disc Golf Course Review > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 500
Search took 0.04 seconds.
Search: Posts Made By: sillybizz
Forum: Discs Yesterday, 12:29 AM
Replies: 76
Views: 2,377
Posted By sillybizz
FLX Champ Zephyr

FLX Champ Zephyr
Forum: Discs 08-27-2016, 08:09 AM
Replies: 283
Views: 20,918
Posted By sillybizz
My Flx Zone is fairly meaty but slightly leas so...

My Flx Zone is fairly meaty but slightly leas so than my ESP
Forum: Discs 08-27-2016, 08:07 AM
Replies: 28
Views: 1,083
Posted By sillybizz
Anything with a neutral flight should work....

Anything with a neutral flight should work. Impact mentioned earlier was a great choice.
Forum: Technique & Strategy 08-25-2016, 01:40 PM
Replies: 8
Views: 777
Posted By sillybizz
Fifty fiiiive!

Fifty fiiiive!
Forum: General Disc Golf Chat 08-25-2016, 10:31 AM
Replies: 40
Views: 3,475
Posted By sillybizz
Have a safe drive home, look forward to reading...

Have a safe drive home, look forward to reading your reviews:)
Forum: General Disc Golf Chat 08-25-2016, 10:29 AM
Replies: 99
Views: 7,506
Posted By sillybizz
OMG yes that is awesome

OMG yes that is awesome
Forum: Discs 08-25-2016, 10:27 AM
Replies: 106
Views: 3,225
Posted By sillybizz
I voted Discraft but it would be fun to be...

I voted Discraft but it would be fun to be sponsored by Daredevil. Sasquatch, Timberwolf, Moose, Beaver yeah!
Forum: General Disc Golf Chat 08-24-2016, 08:45 PM
Replies: 99
Views: 7,506
Posted By sillybizz
You're like one of those really butch lesbians ...

You're like one of those really butch lesbians who volunteers at Gay pride with your fancy little whistle huh? Just taking your "job" way too seriously, amiright?!
Forum: General Disc Golf Chat 08-24-2016, 09:34 AM
Replies: 99
Views: 7,506
Posted By sillybizz
Anything can be used for putting practice; were...

Anything can be used for putting practice; were there no trees? Fire hydrants? No one to play catch with? These freaking prima donna pros are unbelievable.
Forum: Hole of the Day 08-23-2016, 10:59 AM
Replies: 30
Views: 385
Posted By sillybizz
Just out of Zephyr range for me sooo Buzzz

Just out of Zephyr range for me sooo

Buzzz
Forum: General Disc Golf Chat 08-23-2016, 10:54 AM
Replies: 50
Views: 1,747
Posted By sillybizz
Roadhouse.

Roadhouse.
Forum: General Disc Golf Chat 08-21-2016, 07:57 PM
Replies: 154
Views: 4,950
Posted By sillybizz
Sounds great! I'll try not to get you stung by...

Sounds great! I'll try not to get you stung by bees this time and have you running to the Arlington general store for benadril haha. Also if you wanna do 2 on 1 I'm cool with it haha. :)
Forum: Vacations & Road Trips 08-21-2016, 04:35 PM
Replies: 7
Views: 591
Posted By sillybizz
Play Seatac/Lakewood like Captain Jack said, then...

Play Seatac/Lakewood like Captain Jack said, then drive to Portland, play Horning's Hideout, L.L. Stub Stewart, and Pier Park. Drive to San Francisco area and play Stafford Lake, and Golden Gate...
Forum: General Disc Golf Chat 08-21-2016, 04:26 PM
Replies: 154
Views: 4,950
Posted By sillybizz
Haha I walked myself in to that one.

Haha I walked myself in to that one.
Forum: General Disc Golf Chat 08-21-2016, 02:19 PM
Replies: 154
Views: 4,950
Posted By sillybizz
So I was kidding about throwing at people but...

So I was kidding about throwing at people but really we have like 3-4 decent courses for a metro area with 10 million people and a disc golf season of about 3 months so the courses get crowded. Never...
Forum: General Disc Golf Chat 08-21-2016, 02:16 PM
Replies: 154
Views: 4,950
Posted By sillybizz
Points for figuring out what I clearly said while...

Points for figuring out what I clearly said while others here don't get it. I live in Everett, I play in Seattle. Been to Seatac twice this week and Lakewood once, just sayin'.



Yeah and I...
Forum: General Disc Golf Chat 08-21-2016, 02:14 AM
Replies: 154
Views: 4,950
Posted By sillybizz
Who are you again? I didn't say that. Try...

Who are you again?

I didn't say that. Try re-reading it sober.
Forum: General Disc Golf Chat 08-21-2016, 01:52 AM
Replies: 154
Views: 4,950
Posted By sillybizz
Earlier in this wonderbar thread someone (I think...

Earlier in this wonderbar thread someone (I think Sonicguy) was saying it was their warm up because they don't have time. It takes a while to throw, pick up the other disc, walk back and throw the...
Forum: General Disc Golf Chat 08-20-2016, 05:03 PM
Replies: 154
Views: 4,950
Posted By sillybizz
It's just common courtesy to not clog up courses...

It's just common courtesy to not clog up courses with extra strokes no matter which kinda golf you play. I kinda think that is 'the right way' to do it, so if I'm a troll for that then so be it. Like...
Forum: General Disc Golf Chat 08-20-2016, 04:59 PM
Replies: 154
Views: 4,950
Posted By sillybizz
:o hahaha

:o hahaha
Forum: General Disc Golf Chat 08-20-2016, 04:59 PM
Replies: 154
Views: 4,950
Posted By sillybizz
Do what feels right, man

Do what feels right, man
Forum: General Disc Golf Chat 08-20-2016, 04:18 PM
Replies: 154
Views: 4,950
Posted By sillybizz
.... And now you're an "expert"..... Pffffft ...

.... And now you're an "expert"..... Pffffft



It's not allowed in PDGA and even non sanctioned tournaments; am I missing something?

If you want to warm up do it somewhere that's not slowing...
Forum: General Disc Golf Chat 08-20-2016, 08:05 AM
Replies: 154
Views: 4,950
Posted By sillybizz
*trying to look innocent* I have no idea...

*trying to look innocent*

I have no idea what you're referring to. :D
Forum: General Disc Golf Chat 08-19-2016, 09:58 PM
Replies: 154
Views: 4,950
Posted By sillybizz
BTW I think "warming up" is a myth; you want to...

BTW I think "warming up" is a myth; you want to ready your body for anything it's all about stretching.
Forum: General Disc Golf Chat 08-19-2016, 09:55 PM
Replies: 154
Views: 4,950
Posted By sillybizz
How many mulligans do you get in bowling?...

How many mulligans do you get in bowling? Curling? Horseshoes? Besides baseball what sport do they stop play for warming up?
Showing results 1 to 25 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -4. The time now is 09:19 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.9
Copyright ©2000 - 2016, vBulletin Solutions, Inc.